DUK > GRĄŽINIMAS | Spausdinti |
GRĄŽINIMAS
Ar galiu grąžinti nepatikusią prekę?
Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per septynias dienas nuo prekių įsigijimo. Prekės turi būti nepanaudotos, nesugadintos ir nepažeistomis pakuotėmis.
Per septynias dienas turite įspėti klientų aptarnavimo skyrių: tel. 8 5 210 77 10 arba el. paštu info@monro.lt dėl grąžinimo ir nurodyti būdą, kuriuo norėsite grąžinti prekes.
Prekes galite grąžinti į MONRO parduotuvę arba galite atsiųsti prekę per kurjerių tarnybą adresu CUP, Upės g. 9, Vilnius.
Įsitikinus, kad prekė yra nesugadinta, o jos pakuotė nepažeista, pinigai bus grąžinti į Jūsų sąskaitą per 3 darbo dienas.
Kaip galiu grąžinti nekokybišką prekę?
Nekokybiškos prekės gali būti grąžinamos remiantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Įsigijus prekę, kurios kokybė Jūsų netenkina, kuo greičiau kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių: tel. 8 5 210 77 10 arba el. paštu info@monro.lt ir mes pasistengsime kuo greičiau pasiūlyti Jums priimtiniausią sprendimą.