Sekite mus
Paieška
shop.png
 
 
Prekių krepšelyje: 0
Suma: 0.00 EUR
phone.png
TURITE KLAUSIMŲ?

Skambinkite:

tel. 370 5 210 77 10
mob. 370 616 310 10

Rašykite:
info@grazvalda.lt

Greita produktų paieška

 
REMONTAS IR GALANDINIMAS

   

  

  

   http://grazvalda.lt/lt/duk/kaip-sutaupyti.html

REMONTAS IR GALANDINIMASSpausdinti

REMONTAS IR GALANDINIMAS

 

 

KIRPYKLINIŲ ĮRANKIŲ

REMONTAS IR GALANDINIMAS

 

Gražvaldos servise Aukštaičių g. 6, Vilniuje teikiamos garantinio ir pogarantinio remonto bei galandinimo paslaugos. Paslaugas teikia sertifikuotas meistras Albertas Žilionis.

 

Visais klausimais susijusiais su remontu konsultuojame tel. +370 617 599 77

 

Prieš atiduodant garantinį ir negarantinį gaminį į servisą būtina užildyti prekės pridavimo aktą» (užpildant internetinę formą arba popierinę formą parduotuvėje).

 

GARANTINIS REMONTAS

 

Garantinis remontas atliekamas gedimams, atsiradusiems dėl gamintojo broko. Garantinis taisymas taikomas tik Gražvaldoje pirktoms prekėms ir tik tam tikrą laiką nuo pirkimo.

Garantija pradeda galioti nuo prekės pardavimo datos. Pardavimo data įrodoma kasos kvitu arba sąskaita-faktūra. Atlikus garantinį remontą, garantijos laikas nėra pratęsiamas.

 

Suteikiamas garantinis laikotarpis:

ERMILA

24 mėn.

SIBEL

12 mėn.

BEAUTY IMAGE

12 mėn.

EURO.SO.CAP

12 mėn.

BALDAI

12 mėn.

PARLUX

6 mėn.

EFALOCK

6 mėn.

MAGNETIC

6-24 mėn

(priklausomai nuo gaminio)

HASAMI

5 m. metalui,
1 m. ašmenų galandinimui

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tam, kad būtų taikoma garantija, kartu su sugedusia preke klientas privalo pateikti:

I. tinkamai užpildytus garantinius dokumentus (kurie išduodami perkant prekę)

II. pirkimo kvitą arba sąskaitą-faktūrą

III. prekės pridavimo aktą» (užpildant internetinę formą arba popierinę formą parduotuvėje)

 

Prekės garantiniam remontui privalo būti paliekamos kartu su garantiniu dokumentu ir pilnos komplektacijos (pvz. kirpimo mašinėlė kartu su galvute, pakrovimo stovu ir adapteriu).

 

Ar prekei bus taikomas garantinis remontas, nusprendžia meistras.

 

Garantija netaikoma, jei:

  • Klientas Paslaugų teikėjui nepateikė ar pateikė ne visus Gaminio garantijos galiojimą įrodančius dokumentus
  • Gaminys buvo naudotas nesilaikant naudojimo instrukcijos, ne pagal paskirtį
  • Gedimas atsirado dėl pirkėjo kaltės
  • Gaminys buvo mechaniškai ar kitaip pažeistas, ardytas, taisytas ar bandytas taisyti savarankiškai
  • Gedimą sukėlė į gaminio vidų patekę pašaliniai objektai (skysčiai, plaukai, t.t.)
  • Gedimą sukėlė netinkama priežiūra (netinkamas tepalas, antgaliai, t.t.)
  • Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms dalims (kirpimo galvutėms, krovimo laidui, uždedamiems kirpimo antgaliams, valymo šepetėliams, akumuliatoriniams elementams)
  • Gaminys buvo taisytas kito meistro

 

 

NEGARANTINIS IR POGARANTINIS REMONTAS

 

Pogarantinio remonto paslaugas atliekame visoms Gražvaldoje įsigytoms prekėms, taip pat kitur įsigytoms WAHL ir MOSER plaukų kirpimo mašinėlėms.

 

Kartu su sugedusia preke klientas privalo pateikti:

I. prekės pridavimo aktą» (užpildant internetinę formą arba popierinę formą parduotuvėje)

 

Prieš remontą atliekama gaminio diagnostika įvertinant gedimą, būklę ir parenkant reikiamą taisymą. Diagnostikos kaina: 5.00 EUR, mokama atiduodant gaminį apžiūrai ir išskaičiuojama iš galutinės taisymo kainos. Jei po apžiūros klientas paslaugų atsisako, mokestis negrąžinamas.

 

ŽIRKLIŲ GALANDINIMAS IR REMONTAS

 

Atliekame visų plaukų kirpimo ir filiravimo žirklių, taip pat karštų žirklių galandinimo ir remonto paslaugas. Teikiame aukščiausio lygio galandinimo japoniškais akmenimis paslaugą.

 

Kartu su žirklėmis klientas privalo pateikti:

I. prekės pridavimo aktą» (užpildant internetinę formą arba popierinę formą parduotuvėje)

 

Prieš galandinimą ar remontą atliekama žirklių diagnostika įvertinant būklę ir parenkant reikiamą metodą. Diagnostikos kaina: 5.00 EUR, mokama atiduodant žirkles apžiūrai ir išskaičiuojama iš galutinės taisymo kainos. Jei po apžiūros klientas paslaugų atsisako, mokestis negrąžinamas.

 

PRISTATYMAS Į SERVISĄ

 

Gaminį į servisą pristatyti galima keliais būdais:

 

- atnešti į parduotuvę (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje)

- perduoti vadybai iš anksto susitarus. Vadyba gaminį išsiunčia į servisą vėliausiai sekančią darbo dieną po priėmimo.

- išsiųsti per Venipak tarnybą. Kurjerį klientui patogiu metu iškviečia Gražvalda. Gaminio paėmimo mokestis 3.20 EUR. Garantinio gaminio transportavimą apmoka Gražvalda.

Svarbu: kurjeris iškviečiamas tik gavus pavedimą už negarantinio gaminio apžiūrą (5.00 EUR) ir paėmimą (3.20 EUR)

 

ATSIĖMIMAS PO REMONTO

 

Pataisius gaminį Gražvalda asmeniškai susisiekia su klientu. Pataisytą gaminį galima atsiimti:

 

- parduotuvėje (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje)

- vadyba gali gaminį atvežti klientui iš anksto susitarus.

- gaminį gali pristatyti Venipak kurjeris. Pristatymo mokestis 2.90 EUR. Garantinio gaminio transportavimą apmoka Gražvalda.

 

ATSISKAITYMAS

 

Galimi keli atsiskaitymo už remonto paslaugas būdai:

- parduotuvėje (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje) atsiėmimo metu

- vadybai atsiėmimo metu

- kurjeriui atsiėmimo metu (papildomai pinigų paėmimo mokestis 1.50 EUR)

- pavedimu prieš gaunant prekę (po pinigų gavimo patvirtinimo, prekė išsiunčiama gavėjui)

 


 

__________________________________________

 

Visais klausimais susijusiais su remontu konsultuojame tel. +370 617 599 77